Something Romantic <3


Yeni mekandan selamlar :)

Küçücük,minicik biraz da can sıkıcı haber ( en azından benim için ); sitemi kapatma kararıyla beraber ki çok ani oldu benim için öğrendim ki eski postlarıma ait tüm fotoğraflarımı kaybedecekmişim..Ani bir gelişme olduğu için fotoğrafları güncellemeye vaktim yok :( Ama olsun,en favori görünümlerimi sizlere hatırlatacak minik postlar yapmayı planlıyorum,hem ben de alışmış olurum biraz öyle değil mi??
Benimkisi tam anlamıyla 'Alem gidiyor Mersin'e,sen gidiyon tersine!!' durumu...Ancak kafamda planladığım pek çok şeyi burada daha rahat yapabileceğimi biliyorum :)
Buradaki ilk postum,hafif bir karın ağrısı var tabii heyecandan..Favori parçalarımı kullandım,umuyorum hoşunuza gider :)

Hello sweethearts...
This is my first post here and I feel a little nervous :) After I transferred my old posts from the site I've learned that all my photos would disappear soon..But I am thinking of posting some of my favourites again to remind you..Sorry for that :D
As it is my first time here,I preferred to wear my fav pieces..Hope you like the look ;)






What I was wearing // Ne giymişim ;

Dress // Elbise : Mango ( old )
Sandals // Sandaletler : Mango ( old )
Bag // Çanta : Koton ( AW 12-13 )
Sunglasses // Güneş Gözlüğü : Gucci
Make up // Makyaj : Courtesy of Dior and Givenchy

Love <3




Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması