The Skin I live in...

Bundan üç sene önce,otuz yaşıma girmeden cilt bakımımı bir üst seviyeye taşımaya karar verdim.Bunun üzerine,Türkiye'nin en bilinen mağazalarından birinden küçük bir servet karşılığında setler halinde cilt bakım ürünleri edindim...Aldığım ürünler Dünya'nın en iyilerinden biri olan bir markaya aitti ve belirli analizler sonucunda,yirmi yıllık deneyime sahip bir uzman tarafından tavsiye edilmişti..Eşimin beni mutlu etmek için hazırladığı bu tatlı sürpriz,ürünleri kullanmaya başlamamdan bir süre sonra cildimde çıbanlar çıkmasıyla - ki o güne kadar akneyle dahi pratikte tanışıklığım yoktu - kabusa dönüştü..Sonraki süreç ise daha can sıkıcıydı...İlk önce bana ürünleri veren uzmana gidip endişemi anlattım fakat beni çocuk avutur gibi avutmaya çalıştı.Ürünleri geri vermek istediğimi belirttim,kullanılmış oldukları için geri alamayacağını,alırsa ilgili markanın yurtdışındaki laboratuvarlarına yollanıp analiz edileceğini ama bundan da umutlanmamamı söyledi...Bunun üzerine ben de araştırmaya başladım..Doktora gittim,verdiği ürünlerin içeriklerini,ne durumlarda ve hangi yaş aralığında kullanıldığını soruşturdum ve sonunda anlaşıldı ki uzman beni 'sazan müşteri' kategorisine sokup,daha pahalı ürünleri satabilsin diye yirmili yaşların sonundaki bana en makulu kırklı yaşlarda kullanılması tavsiye edilen ürünler vermiş...Ne mi yaptım??
Hatunu şikayet etmedim ama gidip kırgınlığımı ve nerede hata yaptığını belirttim.Ardından mağazanın ilgili departmanına gidip derdimi anlattım,haklarımın bilincinde olduğumu belirtip eğer uygun bir düzeltme ya da değiştirilme yapılmazsa hakkımı hukuki yollardan arayacağımı söylemekten çekinmedim... Sonra ne oldu??
Ürünler değiştirildi,ben bana gerçekten uyan ürünlerle tanıştım,o markaya ciddi bir fobi geliştirip bir daha el süremedim üstelik kibarlık yapıp hakkında şikayette bulunmadığım uzman bana resmen küstü ( şaka gibi değil mi?? )
Peki size bunu fasikül hazırlar gibi uzuun uzun neden anlattım??
Başıma gelen bu olaydan sonra cildimin PH'ı,yapısı,dokusu bozuldu..Ve ben ciddi sivilce problemleri yaşamaya başladım.Ama yine de kendiliğinden düzelir umuduyla tekrar doktora gidip tedavi olmayı reddettim..Fakat cildimin eski halini bilen arkadaşlarım ve ailem tarafından uzun süreli tepkiler görünce,baskıya daha fazla dayanamayıp üç gün önce doktora gittim ( sonunda!! ).Doktor hanım bana hap ve İki adet Jel'in yanında 50+ güneş koruyucu ve köpük temizleyici verdi..Bir ay sonra durumu değerlendirip,ne yapacağımıza daha net karar verebileceğiz..



20130517-214154.jpg
LA ROCHE-POSAY
ANTHELIOS XL 50+spf
EFFACLAR H Dermo Soothing Deep Cleansing Foam

Tabii bu süreçte cilde kapatıcı,allık gibi cildin hava almasını engelleyecek ürünler sürülmeyecek..Üç gündür doğal takılıyorum bu sayede :) Umutluyum,bana şans dileyin ki sonunda mutlu olayım ;)
Hadi hayırlısı...

Love <3

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması