Halikarnasos Days #2

Hi friends <3
Today,I am showing you my second day photos which we took when we are on holiday in Bodrum.. I wore my beloved striped,side-slit Koton skirt with...wait for it!!...with black Mango crop top and I can tell you that with this shape of body,it is the first time after sooooo many years ;)
Well...I preferred to combine the look with fluorescent orange flats -they are made of lace,how lovely they are!!- and matching clutch..
I usually don't like to wear so much accessories but because I am very keen on 'devil's eye' which we called 'nazar boncuğu' in Turkish,I wore my new simple leather banglets with love <3
What do you think of my look here?? I'd love to hear your comments ladies ;)
See ya soon,
Love <3




Selam arkadaşlar!!
Bugün Bodrum günlüğüme kaldığım yerden devam ediyorum...
İkinci gün için seçimlerim;yandan yırtmaçlı Koton eteğim ve Mango'dan almış olduğum yarım üst oldu :) Bu üstü giymek benim için oldukça tuhaftı ( vücut şekli ve yağ oranı göz önünde bulundurulursa ;P ) ama yine de yüksek bel etek seçimi yaptığım için çok zorlanmadığımı söyleyebilirim...
Kombini tamamlamak için neon turuncu babetlerimi ve yakın tonlarda takımladığım el çantamı kullandım..Yazın çok fazla aksesuar kullanmayı sevmiyorum,yüksek oranda asidik terim sayesinde ( bir de Antalya'nın nemli sıcağı eklenince ) cildim durduk yerde ciddi alerji oluyor,inanın gümüş bile bir saat içinde inanılmaz derecede oksitlenip kapkara oluyor!! Yani anlayacağınız istesem de takamıyorum :(
Neyse..Umarım yarattığım bu tatil kombini hoşunuza gitmiştir..Yorumlarınızı bekliyorum hanımlar ;)











What I was wearing // Ne giymişim ;

Crop Top // Yarım Üst : Mango
Striped Skirt // Çizgili Etek : Koton
Neon Flats // Neon Babetler : Mudo Accessories
Neon Clutch // Neon El Çantası : Mudo Accessories
Necklace // Kolye : Local Store - Antalya


Stay tuned ;)














Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!