Team A

Hi everyone!!
I don't know if it is all about the vitamin or pregnancy thing but I nearly forget everything these days..And that top is included in the list ;) I bought it with a nice pineapple skirt ( I say so because of the pineapples on it ),I wear them once and after I had washed them,I -again- forgot them :/ You can see only the top here and I must admit that it is really cool and comfy..I tried to combine it with a boot-cut trousers made for pregnants ( I forgot the place I put it,D'ohh!! )..Just tell me what do you think about it ;) Happy days,dolls!
Love <3
E.

Selam millet!!
Vitamin eksikliği midir yoksa hamilelik kaynaklı mı bilemiyorum fakat bu aralar herşeyi unutuyorum..Ve listeye fotoğraflarda gördüğünüz üstüm de dahil :) Enteresan bulduğum ananaslı bir etek ile Eylül başında aldığım cicilerimi birer kere giydim ve yıkadıktan sonra varlıklarını unuttum - fotoğrafları bulunaya kadar - :/ 
Burada sadece üstümü görebiliyorsunuz..Kombinimi LCW'den aldığım hamile pantolonu ile kombinledim -ki LCW'yi bu konuda gerçekten başarılı buluyorum,özellikle kot ve kumaş pantolonlarda- beğeneceğinizi umuyorum ;)
Mutlu bir hafta geçirin!
Sevgiler <3
E.


Top // Üst : H&M 
Trousers // Pantolon : LCW
Sneakers // Spor Ayakkabılar : Adidas Originals
Denim Vest // Kot Yelek : Mango
Bag // Çanta : Jimmy Key
Sunnies // Güneş Gözlüğü : Koton
Earrings // Küpeler : Koton

Stay tuned...





Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3