Pop of orange


Sıcaklar artınca ya cıscıbıl dolaşacaksınız,ya da bosbol parçalara odaklanacaksınız...Antalya'da yaşamak hiiiiiç kolay değil anlayacağınız :/ Çekilen fotoğraflar sırasında sıcaklık bilemiyorum kaç ancak nem şimdiden %70 in üzerinde..Hadi gel de stil yarat,üstüne bir de armparty kat!! ( Aaah,sevgili kocam olmasaydı,tatil hariç gelirmiydim hiç buralara...)
Hafta başında yazmayı planladığım postu haftasonuna bir kala gönderebiliyorum ve evet herzaman farkındayım,ben tembel bir blogger'ım üstelik doğum kilolarını gıdım gıdım verirken bir yandan giysi bulamamaktan en rahat kombinlere yöneliyorum ama yine de bakan-gören gözlere teşekkürü borç bilirim..Mutlu günler sizin olsun,bir sonraki posta kadar esen kalın moda dostları ;))


Hi dears!!
The temperature makes you boil,the weather is so hot!! I have really hard times to find something makes me feel comfy and cool..I am still trying to get rid of my kilos so dressing up properly became my daytime nightmare ( that's why I choose to wear easy outfits )
Whatever...Thanks for reading,keep calm and follow @dolapperisi on Instagram and here if you like my looks.
YOLO!
Love <3 E.


Top // Üst : Koton - Ole
Jeans // Kot Pantolon : LC Waikiki
Bag // Çanta : Jimmy Key ( SS 13 )
Flats // Babetler : Mudo ( SS 13 )
Sunnies // Güneş Gözlüğü : somewhere in Greece ( Yunanistan'dan )





Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması