Changes...


Aslında bir parça Bridget Jones'a bağladım...Boy:1.63 , Kilo: 70.5 ,bacak ve bel kalınlığına girmiyorum bile...Yeni yaşın şerefine bazı değişikler yapmak lazım,ben de işe saçlardan başladım.Bir sonraki hedefim en eski kilom olan 65 civarına inebilmek ki tekrar 36 beden olmak gibi bir hayalim yok Allah'tan ;) 
Siz bu satırları okurken ben muhtemelen mekik çekiyor olacağım sayın okuyucu..Yaşamın kıymetini bilin,doğru beslenin ;) Madem sosyal mesajı da verdik,buyrun o zaman fotoğraflar...Öpüldünüz!!


I feel so Bridget Jones these days.. I need to be in my old weigh ( I am so obsessed with that ) and to make myself happier,I started changes with dying my hair first and hope to reach my goals as soon as possible..
Enjoy the photos,and tell me whether you liked my new hair colour or not ;) Millions of kisses :-*



Shirt // Gömlek : Tiffany
Trousers // Pantolon : Koton
Bag // Çanta : Mango
Sunnies // Gözlük : Chima
Shoes // Ayakkabı : C&A
Watch // Saat : Michael Kors






Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3