Kinda Wishlist

Bu sene benim olsun dediklerimi bir postta toplamak istedim...Şöyle bir bakınca azlığı şahsımı pek şaşırttı.Doygunluk mu,annelik öncelikleri mi yoksa göbüş çeperime yerleşen yağ fazlalığımı bilemiyorum ama bu kadarlar..Ve benim olsunlar.Söz veriyorum Noel Baba,bir daha yaramazlık yapmayacağım :)

Ben alana kadar numarasına kıtlık giren Nike Air Max Sneaker Boots...


Marc Jacobs Ojelerinden 118 Oui - Rengin çok mu güzel senin <3


Bu sene parfümümü değiştirmek istiyorum ve en çok içime işleyen koku YSL Manifesto oldu...Listede ;)


Piyasada bulmak için dedektif tutturulacak bir parça daha..Mesele sadece bulmak değil,mesele istediğiniz topuk boyunda,güzel bir model bulmak ve tabii bir de numara...Kış bitmeden üç beş kilo verilebilinirse listede ;)


Dokusuna,rengine,sürüşüne bayıldım...Benefit Majorette...Sen de benim ol!!


None of these pictures are taken by me.They all belong to their respectful owners.
Image Source ; Google




Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!