The Dark Shade of Green...


Selam nutellalı ekmekler <3
Sizin de dolabınızda çok severek kullandığınız,herşeyle kombinlemek istediğiniz parçalar var mı?? Ister takıntı deyin,ister kadınsı şeyler,farketmez..Montuma ve çantama fena takmış durumdayım :/ Hatta öyle ki benim bu dehşetengiz hareketlerime şahit olan eşim gitmiş bana diğer rengini hediye almış ;) Yürüyüşe çıkarken bile bu çanta üstümde! Pek çok postta kendilerini görebilirsiniz,baştan uyarayım ;)
Kombine gelince...Hamilelik döneminde et yiyerek fütursuzca aldığım kiloları hala verebilmiş değilim,işin aslı vermek için pek bir girişimde de bulunmuyorum.O yüzden dolabımdaki kullanılabilir parçalar kısıtlı ve genellikle koyu renkli,kış olmasının da etkisi var tabii :) Deri etek her dönem hit bence,ve ben eteğimi gün içinde beni rahat ettirecek salaş bir kazak ve düz botlarla kombinledim.Kadın figürlü devasa küpeler kullanarak görüntüyü biraz daha feminenleştirmek istedim.Umarım hoşunuza gitmiştir.Çok konuştum :))
Öpüldünüz ^.^


Hey guys!!
Today's outfit is again comfy but a little bit harsh because of the faux leather I used..To make the contrariety I added giant pendant with tassels earrings..Hope you like the look ;)
See you,
Kisses
E.


Top // Üst : Mango
Skirt // Etek : LC Waikiki
Coat // Kaban : Mango
Boots // Botlar : Zara
Bag // Çanta : Mango
Earrings // Küpeler : Yells Accessories


You can find me on instagram as @dolapperisi
Instagram'da @dolapperisi adıyla beni bulabilirsiniz ;)










Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3