Hello World


Selam güzeller!!
Uzun süredir bloğa yazmadan ekleme yaptığımın farkındayım..Gerçeği konuşmak gerekirse koca bir seneyi annelik ve iş arasında koşturmaca ve alışma süreciyle geçirdim.Bu süreçte elim yazmaya ve fotoğrafları düzenlemeye pek gitmedi ne yalan söyleyeyim :) Hayatımızda Instagram kadar güçlü ve pratik bir sosyal medya aracı varken,miskinliğe fazla alıştırmış da olabilirim kendimi.. Ama tam da şuanda konuşmak istedim..Kombin detaylarına gelecek olursam; biliyorsunuz 'Culottes' dedikleri bol paçalı kısa pantolonlar özellikle bahar aylarından beri oldukça revaçta.Yeni trendleri elimden geldiğince takip etmeye çalıştığım için geçen sezondan bilgim vardı ve giydiklerimi takım halinde H&M de görünce bunu kaçırmamam gerek deyip tam anlamıyla üstüne zıplamıştım :)) Çok iyi etmişim,inanın bu kadar rahat ve herşekilde kombinlenebilen kıyafet yok!! Ben tercihimi topuklu ayakkabıdan yana kullandım.Hoşunuza gideceğini umuyorum.Kocaman Öpüldünüz !!!


Hi dears!!
I haven't been ️ writing or editing photos for a long long time,I know..But getting used to the motherhood and the work was a hard thing as you might understand..Anyways,I will be here more often and won't be a potato about blogging anymore ;)
Do you like the outfit?? C'mon,write your opinions..Kisses <3


Top // Üst : H&M
Culottes // Pantolon : H&M
Bag // Çanta : Armani Jeans
Pumps // Ayakkabı : Flo
Earrings // Küpeler : H&M
Shades // Gözlükler : Mango
Watch // Saat : Yells Accessories







Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması