The Last White Dress


Ve sonbahar Antalya'ya da gelmeye karar verir...
Benim blog katılımım iki ileri bir geri Mehteran kategorisinde,gayet farkındayım..Geç de olsa birşeyler paylaşmak bana müthiş keyif veriyor,benim oksijen maskem bloğum..Geçen sene bloğumun düzenini değiştirme ve farklı alanlara da bulaşma kararı verip bu yönde bir adım atmıştım..Sonra üst üste gelen talihsizlikler sonucunda bir sene kadar askıya almıştım bu kararımı.Şimdi umuyorum o adımı tamamlayabilirim.Benim için oldukça heyecan verici bir süreç..Bir köşede beklettiğim onlarca 'yaz' temalı fotoğrafları bu hafta ard arda yükleyeceğim.Dilerim yeni sezon fotoğraflarım,yenilenen Dolapperisi ile gelir.Kıymetli zamanınızdan bana da bir parça ayırdığınız için çok teşekkür ederim <3 Öpüldünüz!!


Dress // Elbise : Mango
Bag // Çanta : Polaris
Sandals // Sandaletler : Miss F - Flo
Shades // Güneş Gözlüğü : Mango




Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!