Longtimeliner - ÇAĞLA TEKSİN


Aslında bu yazının çok önce yazılmış olması gerekiyordu..Fakat genel anlamda düz yolda ilerlemeyi bilmeyen işlerimin hep patikalara sapmasından mütevellit şimdi oturup yazabiliyorum.Öncelikle söylemeliyim ki kaşlarım oldukça sorunlu.Hele son dönemde iki parmak kalınlığında Kaşlar trend olduğundan beri ortalıkta ezik gibi geziyorum.Daha doğrusu geziyor-dum!Getirtebildiğim bütün kaş doldurma malzemelerine avuç avuç para saçıp üstüne iş günlerimde sabah erkenden kalkıp vaktimin neredeyse tamamını şekillendirme-boyama işlemi ile geçiriyordum.Tam da sıtkımın sıyrıldığı bir noktada imdadıma Çağla yetişti ve Longtimeliner hayatıma girmiş oldu :)
Peki nedir Longtimeliner diye soracak olursanız dövme gibi Kaşlarda boşluk doldurmaya yarayan fakat dövmeden farklı olarak geçici olan ( 1,5-2 yıl ),microblading ( kıl tekniği ) e oranla daha kalın uçlu bir alet ile yapılan işlem diyebilirim.İşlem sırasında hafif bir acı duyuyorsunuz ama korkulacak ya da büyütülecek kadar değil acının boyutu.Fiyat aralığı da ortalama 1000-1500 civarında.
İşlem öncesinde yüz ve kaş yapınıza bakılıyor


Sonrasında yüzünüze uyacak kaş şekli belirleniyor.


Bu arada hangi boyanın teninize ve kaş renginize uyacağı da belirleniyor ;)
Benimki Longtimeliner - Lava Light 


Şekil ve renk belirlendikten sonra lokal uyuşturucu krem sürülüp işleme geçiliyor.


Bundan sonrası tamamen el becerisi...

Ben işlemden kaşlarla sorun yaşadığımdan memnun kaldım.Kimisine göre çok koyu,kimisine göre çok belirgin,kimisine göre de pahalı..Ancak benim görüşüme göre yorumlama kullanana bırakılmalı.Üstümden öyle büyük bir yük kalktı ki,hem zamandan,hem paramdan hem enerjimden tasarruf sağladım,üstelik çok da cici bir arkadaş edindim.





Bilgi ve Randevu için ;
 
http://www.caglateksin.com

Instagram : @caglateksin



Saygım sevgim sizden yana millet <3










Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3