Shopping Addict


Günaydın tereyağlı ballı çörekler!!
Hazır minnoş bir enerji patlaması yaşıyorken,hemen bir post ile durumu değerlendireyim dedim 😁
Meriç Atlas'ım topalağım 2 yaşını doldurdu ve gelsin kaprisler gitsin yaramazlık modundayız şu sıralar..Günde birkaç saat uyku,bahar yorgunluğu,üstüne oğluşa enerji attırma seansları derken bloğa yazmaya fırsat bulamıyorum,instagramda takılıyorum çoğunlukla. Daha kolayıma geliyor ✌🏼️ 


Ama madem bloğum benim rahatlama alanım,ve hazır tatil de yaklaşıyor..Ozaman postlara yoğunluk verebilirim değil mi??


Kocaman öpüyorum hepinizi 😘😘





Shades // Güneş Gözlüğü : Batik
Sweatshirt // Üst : De Facto
Jeans // Kot Pantolon : Mango
Sneakers // Spor Ayakkabı : New Balance











Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3