Feeling Young


Elbisenin rahatlığını ve şıklığını bence başka birşey karşılayamaz.En maskülen detaylı bir elbise bile kadını kadın gibi gösterir,üstelik çabasız şıklık garantidir.
Ben tek parçanın rahatlığını ve pratikliğini her zaman sevdim.Kombin yapmaya yeteneksizliğimden değil ama...Benim için giysi dediğin;
- Erişilebilir olmalı..Deve yüküyle para ödemeden,bütçede gedikler açmadan alınabilmeli..
- Vücudunuzdaki en güvendiğiniz ve estetik duran yerinize dikkat çekmeli..
- Fazla detaylara boğulmuş olmamalı ( ki elimdeki aksesuarları kullanabileyim )..
- Hem spor,hem klasik halde kullanılabilmeli..


İşte bu yüzden elbise denildiğinde akan sular duruyor bende..Çünkü aldığım tek parça ürünü;
- Keseme uygun yerlerden alıyorum.Eğer bütçemi aşıyorsa ve çok çıldırmamışsam indirimi kolluyorum,yok eğer hayallerimin elbisesini bulduğuma inanıyorsam, Ozaman biraz şartları zorluyorum :)
- Kombinlerimi çoğunlukla gündelik olacak şekilde spor ayakkabısı ya da Babet ile tamamlıyorum.Dolayısıyla seçtiğim parçanın çok yönlü ve adapte edilebilir olması benim için önemli.


Tabii bunların dışında,fiziğimin en düzgün yeri bacaklarım ve gerdanım..Ne kadar kilo verirsem vereyim,spor da yapmadığım için hatlarım kalın üstelik..Hal böyle olunca,vücuduma uygun bir elbise seçtiğimde odağı estetik duran yerlerime çekip,karşıya daha düzgün bir fizik ilüzyonu yaratabiliyorum :)


Fazlasıyla konuştum değil mi?? Huyum kurusun;fazla carcar ve detaycı bir şahsiyetim :)) Yine de biraz sohbet etmek güzel geldi,söylemeden edemeyeceğim..Sorunuz ya da söyleyeceğiniz olursa,bir yorum ötenizdeyim..
Sevgiler 
E.


Elbise // Dress : Mango ( old / eski sezon )
Çanta // Bag : Mango ( SS15 )
Ayakkabı // Shoes : Lacoste ( SS15 )





Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!