The Premium Organics Jojoba Yağı

Selamlar...
30 Nisan'da gerçekleştirdiğimiz #guclukadinlarguzelhayatlar etkinliğinde %100 doğal yağlarıyla bizi destekleyen The Premium Organics markasından benim payıma düşen Jojoba Yağıydı.
Öncelikli olarak müsaadenizle bu yağın kullanım alanlarını atlamadan geçmek için sitesinden alıntı yapmak istiyorum..

"Jojoba yağı, jojoba bitki tohumlarından elde edilir. Teknik olarak balmumu ile benzer özelliklere sahiptir. Sedef hastalığı ve egzema gibi cilt hastalıklarının tedavisi için jojoba yağı kullanılması eski zamanlardan beri uygulanmaktadır. Diğer yağ türlerine göre insan sebumuna çok daha yakın olması sebebiyle, cilt bakım ürünü olarak idealdir. Jojoba yağı, saç ve saçlı deriyi, saç köklerini besler, kepek ve deri dökülmelerinden temizler. Kuru saçlar ve kırık saç uçlarını mükemmel biçimde onarır, besler ve parlaklık verir. Jojoba yağı, göz ve yüzdeki makyajı temizleme amacıyla, normal ve kuru ciltleri temizleme ve nemlendirme amacıyla yüz ve tüm vücutta kullanılabilir. Banyo sonrası ve masaj yağı olarak, el ve ayak bakımında, dudak nemlendiricisi olarak ve tıraş sonrası bakım amaçlı kullanılabilir. "



Bu minik şişeli tatlı yağı ben arkadaşımın tavsiyesi üzerine ilk olarak yüzümde denedim.Ancak cildimin karma-yağlı yapısından dolayı sanıyorum ( ve elim hep bol kepçedir ) cildimde artı bir yağlanma ve akabinde sivilcelenme hissettim.Hemen cildimde kullanmayı kestim.Biliyorsunuz özellikle yüzümüze kullandığımız ürünler oldukça önem taşıyor.Yağdan yana bir sıkıntı yok,tamamen saf ve doğal.Özellikle kuru ciltlerin tavsiye etmesi gereken çok fonksiyonlu bu yağı vücudumda kullanmaya karar verdim çünkü yüzüm ne kadar yağlıysa,vücudum bir o kadar kuru..Tüm samimiyetimle söylüyorum,cildimi öyle güzel yaptı ki,bitmesin diye gıdım gıdım kullandım :)) Özellikle epilasyon sonrası kullanımda hem acıyı alıyor,hem de kullandığınız bölgeyi pamuktan daha yumuşak hale getiriyor.
Fiyatı uygun,çok daha az etki edecek ürünlere tomarla para harcadığımızı düşünecek olursanız kesinlikle tercih edilecek bir ürün.Aşağıya sitenin adresini bırakıyorum,alternatif ve doğal ürün peşindeyseniz siteyi kurcalayın.Yüzünüzü güldürecek oldukça fazla ürün var.
Sevgiler <3

The Premium Organics
Instagram - @thepremiumorganics
Site - http://www.thepremiumorganics.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!