The MoonStone Magic


Ben doğal taşların gücüne inanırım.Tene ve göze değen her taş -değerli ya da yarı değerli- temas ile farklı etkiler gösterir.Bu bağlamda taşların genel gücü,taşıyana özel tepki gösterir.
Ben 'Ay Taşı' seçtim.Sadece burcum olan 'Yengeç' i temsil ettiği için değil,kadının ve doğurganlığının,içsel gücünü dışa vurmanın,Yeni Ay'ın etkisini dengeleyici geçirgenliğinin bir dışa vurumu olduğu için..Ve içsel huzuru bulmaya yardımcı,üçüncü gözünüzün ( kalp gözü ) açılmasına vesile olduğu için aynı zamanda...
Bir taşa bu kadar anlam yüklenir mi demeyin,başta da belirttim; kim taşıyorsa üstünde,bireysel etki-tepki yaratıyor taşlar.Belki psikolojik,belki fizyolojik bilemiyorum,ruhsal dengeme iyi geldiği kanaatindeyim.
Ay Taşı hakkında bilgi yığını sunmayı düşünmüyorum size.Zaten ilginizi çektiyse internette karşınıza pek çok tanım çıkacak araştırırsanız.Ama çok beğendim,nereden aldın diye sorarsanız diye aşağıya adresi bırakıyorum.Değerlendirmek size kalmış :)
Sevgiler 
E.



Using a proper Gemstone - i think - is the best way to express one's feelings and help them to move in balance by their energy.
You can find various earthy gemstones but MoonStone is different of all for me.Its name comes from The Moon itself,it holds the Power of mystery.Moonstone is the Zodiac Stone for those born under the sign of Cancer ( which is also my Zodiac Sign ).It carries The energy of New Moon,has physical-emotional healing energy and Chakra healing and balancing energy.


I get my Pendant from;


I believe that carrying my pendant helps soothing my heart and balancing my energy.In addition,I love its shape and reflections.
Hope you like it as much as I do <3
Love
E.

 



Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!